o rowerowej wycieczce dookola afryki
Blog > Komentarze do wpisu
FOTKI CD.. rodzina Guykodi

                                                                               ***

   Guykodi

                                                                             Guykodi

                                                                               ***

   kumple:)

                                                                         kumple:)

                                                                               ***

   Mały, głuchoniemy chłopiec

                                                           Mały, głuchoniemy chłopiec

                                                                              ***

   Sziwa, córka pobitej kobiety

                                            Sziwa, córka pobitej kobiety

                                                                               ***

   Mały i Sziwa

                                                                        Mały i Sziwa

                                                                               ***

  

                                                                               ***

   w końcu się uśmiechnął:)

                                                               w końcu się uśmiechnął:)

                                                                                ***

   siostry Guykodi

                                                                      siostry Guykodi

                                                                               ***

   Mado i Mały  

                                                                         Mado i Mały

                                                                             ***

  

                                                                               ***

    

                                                                                 ***

   Sziwa, jedno z ulubionych zdjęć Wróbla

                                      Sziwa, jedno z ulubionych zdjęć Wróbla :)

wtorek, 10 lutego 2009, wrobelwrobel

Polecane wpisy

  • w polsce zima

    czesc, no w sumie w ksiazce technikalii nie bedzie. w sumie tak naprawde znacznie wiecej poswiecalem im czasu przed wyjazdem niiz juz w traakcie podrozy. oczywi

  • pozegnanie z afryka

    juz za chwileczke, juz za momencik. chantalka strasznie boi sie lotu. pewnie tak jak poprzednio nie bedzie sie ani odzywac, ani nic nie przelknie. tylko ze tym

  • notka redakcyjna prosto z pretorii

    czesc. siedze w biurze ojca grahama,chlopaka z couchsurfingu. w pretorii, w rpa.Za oknem slonecznie i goraca. Nie jest to taki typowy afrykanski upal. Jestesmy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
2009/02/10 23:29:58
jutro kolejna porcja zdjęć:)
-
Gość: Lida, *.range86-164.btcentralplus.com
2009/02/11 15:43:30
Jak wspaniale,ze mozna imiona do twarzy dopasowac.
Pozdrawiam
-
2009/02/11 16:09:03
Strasznie śliczne są te dzieciaczki. Może i Wasze będą ciemnoskóre ;) . Bardzo dziękujemy za fotki!
-
Gość: dorka, *.bsh-bng-012.adsl.virginmedia.net
2011/11/04 19:30:58
Wróbel a miałes zostać księdzem
-
2013/03/28 12:25:08
Dalej tam jesteś czy już wróciłes do Polski? Co zrobić aby wyjechać i pomóc? Monotonia życia i rzeczy typu pit-37 sprawiają że mam ochotę zrobić coś dobrego dla innych...